hejhejhej jag är bara 14år

Hej Hej bloggen! Jag är bäst på att blogga. Jag går i skolan. Jag jobbar. Jag kör bil. Jag festar. TYP mitt liv. Vad har hänt sen sist? jag har jobbat, jag har gått i skolan, jag har kört bil och jag har festat. den 25 drog jag och Natta ut. Vilket fylla... Men kul var det av vad jag minns! söp bort min väska... mindre kul.. idag den 1/2 ska firas!! Middag och bj ikväll. Naaaajs. ska fan t amed mig kameranin på bj, fatta kul! nu skajag återgå till att skriva klart en uppgift. kyss! Ni får lite bilder från den 4/1 som ni inte har sett. Har inga från helgen.. har helt enkelt för kul för att komma ihåg att ta kort.

bild1:förkrök. bild2:tidiga på bj. bild3:på g hem kl5? med stulen teuqila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0