lättar på lite känslor

såklart att jag inte sugit upp allt som hänt sedan skolan började i augusti. jag vill inte acceptera det. nu tänker jag ego men jag vill inte att det skulle ha hänt. men nu har det hänt och nu kan jag inte tänka ego. så jag är glad för din skull. men jag vill inte. om man kollar tillsbaks i bloggen 1år så är du med i varje inlägg. alltid var det du och jag. varje helg. allways. solade chillade grisade i 3års tid. var alltid hos dig. hur länge sen var det inte jag var hemma hos sig? v8 på sportlovet var jag hos dig sen innan det var det nog i somras. japp jag vill inte förstå. om man verkligen vill något kan man göra något åt det. men just nu är jag inte i tropp prio. känner mig ensam. jag är ensam. jag döljer det bra jo det gör jag. för jag beättar det aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0