gårdagen

torsdagen var riktigt grym! as bra väder! skrev två prov och fick tillbaks två prov! inga ig :D sen efter skolan så cykla jag och natta hem till mig och chilla galet. vi åt god mat som jag laga. sen senare på kvällen drog vi till bj och rocka loss:) det stängde två så vi blev med bjuda på en jävla efterfest. LOL!!!!! jag och natta drog med första bussen som gick 04 någonting och den åkte bara till stan.. så vi blev tvungna att gå hem till mig men först leta vi efter någon cykel vi kunde låna. och vi hitta den perfekta cykeln! såg ut att komma från fyrisåns botten.. aja cyklen är iaf borta nu.. karma:)  vi kom väl i säng runt fem och vakna vid tio:) sket i fek lektionen och cykla till skolan vid 12 för att äta lunch:) sjukt bra kväll!:D



jaaa.. la upp denna igår på twitter men hade helt glömt det.. pinsamt.. aja enda bilden som tog in på bj. inne på toan..

väntan på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0