tvingad till detta..

hejjsan! blir tvingad av emma att blogga?! men va fan ska man blogga om då? fall ni vill ha en rolig liten stund så ska ni nog kolla in www.emmahelander.blogg.se där bjuds det nämligen på massa "snygga" bilder på mig..
aah och imorgon är det söndag. fan va det har varit skönt med en extra ledig dag :) den lediga fredagen användes flitigt. vaknade upp hos emma sen drog vi till gränby sen staden :) pengar spenderades.. men det är en annan historia :)


cykel Sm nästa helg :), då har jag chansen att visa vad jag går för på cykeln! på bilden stegrar jag med min hingst (cykel)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 21:53:20
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: RebeccaPersson

Hejhej, allt bra med dig? :))



Skulle vara guld värt om du vill ställa en fråga i min lilla frågestund på bloggen ^^



Ha det finfint!!

2010-10-02 @ 22:23:21
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!



Kikade förbi och tänkte jag slänger in en liten kommentar när jag ändå är här!



Allt bra!? Kramar Luffi.se

2010-10-02 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0