tradition!

vet ni vad jag kom på? jo när jag och elina åkte 21:an börja vi prata lite om valborg och då kom jag på att det här är fjärde året vi firar tillsammans! den ni fett coolt! och fler år ska det bli såklart!



finns ingen bild från vår valborg 2007. men då besökte vi iaf polishuset och kolla lite på forsränningen.


valborg 2008, vi kollade på forsränningen och mös på bryggan med sockervadd och jordgubbar. manfred va med då också


valborg 2009, haha gick vilt till. det firades också med emma och julia. först forsränningen mys på bryggan senare hem till julia käka middag och så till sent, sen sov vi oss mig.


2010: blir med elina med, men finns inga bilder efter som det inte varit än ;D

DET HÄR ÄR MIN OCH ELINAS TRADITION OCH DEN SKA FÖLJAS!


Kommentarer
Postat av: Elina

2010 då jävlar fillan!! :D<3

2010-03-17 @ 17:38:09
URL: http://elinalevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0