igår

igår så gick jag och emma upp 06.00! tidigaste jag gått upp på detta sommarlov, när vi kom till stationen va klockan typ 07.20 och jag gick med emma till hennes jobb men då va klockan bara 07.30 så vi gick runt och kollade lite. sen åkte jag hem råkade somna och då va klockan tio i två så då åkte jag 7an emma gick på den sen vidare till hennes pappa, där vi la in lite bilder och så, sen hände inte så mkt mer. jag tar massa bilder från emmas blogg nu.
emma du har glömt bort att lägga upp bilderna från tidiga morgonen i stan.








Kommentarer
Postat av: Emma H

Okej Felicia, bilderna is one the whay.. If I'll find them..?

2010-07-29 @ 19:04:37
URL: http://emmahelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0