jaaouu

va ett tag sen sist :), har hunnit med en del. efter marcus åkte hem blev det film kväll hemma hos max med några klassisar. linn & sofia sov över. sedan blev det staden dagen efter. rean är överskattad! på kvällen blev det bio med syster. sedan drog jag hem till ronja och sov där. vi spelade xbox dance ngt sånt as kul. sen så sov jag där. och på kvällen drog jag till emma sedan kom nathalie. och vi körde lite tävlingar och sånt & självklart så vann jag! och idag har jag och emma bara legat och degat oss i sängen. och sen typ vid sex tiden tog jag bussen hem. va helt kaos här emma. broder min har väl haft rave party eller ngt.. haha men klara inte av skiten så jag diska hundra glas och aaah! men belönade mig med att ta vinet som stod på bordet (i kartong) alltid är bra att ha någon gång. galet långt inlägg.


får bli en fin bild sen min födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0