helg

fredag: först skola sen stan med elina och emma & william. vi va där ett bra tag för att fixa en sak. sen så vid halv åtta tiden va allt fixat. jag och emma åkte hem till henne i slavsta. myspys.

lördag: vi vaknar vid tio kanske. käkar frulle klär på oss städar emmas rum. drar in till stan vi typ halv ett. hämtar nyckel hos elina, till hennes lägenhet. åker till eriksberg är där ett bra tag! först åka runt på hemköp sen konsum. sen kom mamma och gav mig pengar. sen in på hemköp igen. satt och käka bullar ett bra tag. haha sen vid typ fyra tiden drog vi till elinas hus ( tomt) haha lämnade våra väskor. kolla på tv. sen vid fem drog vi till hemköp för att köpa middag. fick åka i vagn kanske 30min inne på hemköp. sen så gick vi ut satt på bänk och käka. och glodde på gubbarna som jobba på taket. sen drog vi hem fixa oss sen vid åtta kom elina :D! sen vid kanske vid tio drog vi in till stan och träffa massa. tio över tolv bussen hem. några bilder kommer.

söndag: vi vaknar upp vid typ halv tio eller jag vet inte. bara för att emma och elina måste hem. vi käkar frulle emma och jag fixar farmville. sen vid typ halv tolv drog dom. efter det har jag bara slappat sköönt :),

 


Kommentarer
Postat av: emma h

tack för helgen!

2009-09-13 @ 18:18:56
URL: http://emmahelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0