sool :D

yees soolen har kommit grattis säger jag bara :), lite kort fattat vad som hänt :), i söndags var jag på bio med elina och emma skit mys sen sov hos emma. vakna typ vid 12 kanske? vi sola planerade lite för tältingen nästa vecka. sen så åkte vi hem jag träffa paul en liten stund för han ska till libanon hare bäst :), sen åkte hem sola. vakna idag vid typ halv elva jag ställde klockan ville inte sova bort dagen. så idag har jag bara solat så himla skönt. måste bli brun ! och jag ska försöka blogga lite mer. men imorn ska det va fint väder igen yeees. och på kvällen har vi en skoj match mot p95 hihih. men nu ska jag dra pusshej leverpastej!








                                                                         malvina och jag på hem vägen från italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0