solen, blå himmel ?

hallå älskade sol + blå himmel kom tillbaka! typ 1 månad sen skolavslutingen och jag är inte ett dugg brun känns lite dåligt faktiskt! men när solen kommer då jävlar ska det stekas fast jag har solsting eller något ska det solas ändå! och imorn så är det 1månad kvar tills jag och mamma drar till turkiet! då kommer det stekas! efter som att mamma älskar sol så kommer det nog bli massa sola! och det är orättvist min mamma blir såhäääär brun! hon är brun nu och hon har knappt solat och så jobbar hon :O orättvist som sagt men jag ska komma ikapp:D neje nu ska jag kolla vädret igen fall det ändras! hoppas för imorse såg det inte bra ut på hela den här veckan :(, haha det har nog inte ändras men skit samma man kan alltid hoppas ! puuss

Kommentarer
Postat av: lovisa

ge mig soooool

2009-07-06 @ 18:53:22
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0