hett väder

hejj alla, inte varit hemma sen fredags varit med min habibi ronja:D, asså sjukt varmt det varit under dom senaste dagarna helt sjukt. och jag saknar emma super mycket har inte träffat henne på super länge. men när hon kommer hem ska vi kolla på shoes :), kanske ett par hög klackade skor skit samma fall jag blir lång haha kolla ner på alla nya 7or och så toppen ju! feel the pain ;) och inte långt kvar till jag och mamma drar jag ska bli bruuuuuuun som fan:), hoppas vädert tillåter :),  och har inte tagit några bilder dom senaste dagarna. pusshej

Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig med! men vi ses på onsdag:D

2009-07-20 @ 23:51:30
URL: http://emmahelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0