planering

hejj alla :), prata nyss i tele med emma i cirka 1 timma :), ska träffa henne på onsdag efter som att jag åker på fredag och måste träffas innan det. och på torsdag så ska jag elina emma ha en liten middag typ. blir inte så sent för elina ska jobba dagen efter och emma ska till slavsta på kvällen och jag måste typ hinna packa klart på fredagen. och åka och handla med mamma till tim hahah. längtar tills onsdag och torsdag :)<3 och imorn så är det träning! trevligt känns som att jag inte rört mig på år och typ gått upp 10kg ;) nej nu ska jag vänta på att emma ska logga in på msn men hon är rätt så seg :O









här e dom snygga brudarna:D   ( bilderna sen tältningen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0